21.4.2012

Nyt ei onnistu sitten mikään...

Eilen illalla tuherin nämä, jotain kivaa pikaisesti...not. Viherrokko kynnet :D Asetooni tuli ja pyyhäisi het koht alta aikayksikön pois.

Tänään aamupäivällä uus yritys... **tuiks mänt. Plääh... saavat väistyä vikkelään ja äkkiä nämäkin.

PostiPate kiikutti viikolla parit tilaukset. Nämä Ihanat kynnet verkkokaupasta. Hippasen mä ihmettelin tarroja katsellessa mitä mun päässä on oikein liikkunut?? Vilkaisu tilauslistaan niin olin tilannut vain yhdet tarrat ja muut oli kaupanpäällisiä. Järjen hiven on siis tallessa ;)

Sulo Vilenismi iski Look Designin alessa, Nubarin Nail Art ja Striperit 1,50e/kpl
Joku tilattu väri oli loppu ja siitä tuli vaihtoehdotus sähköpostiin. Samalla kysyin jos tilaukseen saisi lisättyä (unohdin tilausta klikkaillessa) akryylivärit. Mutta ei siihen kysymykseen koskaan vastattu. Akryylivärit on siis edelleen hankintalistalla.

2 kommenttia:

  1. Onpas tutunnäköisiä stripereita XD Kävikö sullekin niin, että tilasit sinisen glitterin ja sait semmoisen epämääräisen vihreäsinertävän? Olen näkevinäni tuossa kuvassa saman glitterin minkä itse sain vaikken mielestäni moista tilannut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Look Designin vastauksen mukaan kuva ei vastaa aina todellisuutta :D Kun ihmettelin että loppuneen nro 146 Orchidin (vaaleanpunainen) tilalle tarjottiin vaihtoehdoksi nro 137 Periwinkle(sininen). Pyysin varmaan tuon vas.reunassa olevan tilalle vaikka sekään ei oo sinne päinkään kun alkunperin haluamani. Sinisen glitterin oon sit varmaan ihan itse tilannut :D Kaikissa puteleissa kun ei oo tarraa/koodia niin varmista siinä sitten mitä tuli.

      Poista